8Undefined offset: 16
961/home/artindoorb/domains/files_program/module/description/view/1200px.php
8Undefined index:
961/home/artindoorb/domains/files_program/module/description/view/1200px.php
نمایندگی فروش انواع درب در شهر بوکان - آرتین درب بوکان
advertise
  • آذربایجان غربی، بوکان، خیابان ورزش، بین نشاط ۹ و ۱۰
  • تلفن: ۰۴۴۴۶۲۴۶۰۳۴

نمایندگی فروش انواع درب در شهر بوکان

آرتین درب بوکان

ساخت درب بوکان

درب های ساختمان یکی از بخش های اصلی ساختمان ها هستند. آنچه در نگاه اول، نظر رهگذران را به سمت ورودی منزل جذب می کند، مدل درب و سر درب طراحی شده می باشد. امروزه نحوه ساخت و طراحی درب ورودی بسیار متحول شده است. با یک نگاه اجمالی بر مدل های جدید و مدل های قدیمی به راحتی متوجه می شویم که مدل هایی که در درب های جدید به کار رفته اند، از لحاظ ظاهری غنی تر بوده و بعضاً نمادی از فرهنگ و تمدن یک منطقه را معرفی می کنند.ساخت درب بوکان در مدل های جدید را به آرتین درب بوکان بسپارید. انواع مدل درب ورودی که در ساختمان های امروزی شاهد آن هستیم، عموماً از سبک های مدرن و امروزی پیروی می کنند. در پروژه های درب فلزی ساختمانی امروزی، مدل های درب ورودی برای ساختمان ها با کاربری متفاوت طراحی می‌شود.درب های ورودی ساختمان شامل درب ورودی ساختمان مسکونی و درب ساختمان ویلایی می‌شود. این دو درب بیان کننده وجهه اصلی ساختمان شماست که برای خرید آن باید دقت بسیاری داشت.درب ساختمان ویلایی به دلیل حضور در فضای باز باید از جنسی انتخاب شود که بیشترین مقاومت را در برابر تابش آفتاب، بارش باران و برف سرما و گرما را داشته باشد. عموما برای انتخاب درب ساختمان ویلایی از جنس آهن استفاده می‌کنند. درب آهنی ساختمان می‌تواند دارای طرح های بسیاری باشد که به فضای ساختمان شما جلوه خاص دهد.آرتین درب بوکان، نمایندگی فروش انواع درب در شهر بوکان ،آمادگی ساخت درب ضد آب بوکان، ساخت درب یو پی وی سی بوکان، ساخت درب با ام دی اف بوکان و ساخت درب ضد حریق چوبی بوکان را برای کلیه ی ارگانها،سازمان ها،اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم آورده است.


آرتین درب بوکان

تقسیم بندی درب فلزی براساس نوع کاربری:۱-درب ورودی آپارتمان۲-درب ساختمان ویلایی۳-درب ورودی ساختمان پارکینگ۴-درب ورودی باغ و ویلا۵-درب ورودی ساختمان اداری تقسیم بندی درب ورودی بر اساس جنس مواد اولیه:۱-درب ساختمان فلزی۲-درب ورودی ساختمان چوبی۳-درب ورودی ساختمان فایبرگلاس۴-درب ورودی شیشه ای کاربرد درب فلزی ساختمانی به عبارت بسیار ساده در مزایای درب های ورودی نهفته استح؛ به عبارت دیگر، مزایایی که یک درب ورودی فلزی ضد سرقت برای یک مجتمع مسکونی و اداری فراهم می کند،به عنوان کاربردهای درب فلزی ساختمانی بر شمرده می شود. ساخت درب ضد سرقت سفارشی آذربایجان و درب ورودی فلزی ضد سرقت از جمله تخصص های آرتین درب بوکان می باشد.درب ورودی برای ورود و خروج در ساختمان و مجزا کردن قسمت داخلی از بیرونی در نظر گرفته می شود.بسته به اینکه از چه متریالی ساخته شده است، ویژگی ها و مزایای متفاوتی دارد؛ به طور مثال، درب های فلزی آرتین درب، نه تنها از لحاظ امنیت مورد تایید می باشد، بلکه در برابر خوردگی و فرسایش در برابر تغییرات شرایط محیطی مقاوم است.مزیت دیگری در مورد درب آهنی که از فولاد مقاوم ساخته شده است چنین می باشد که حداکثر ایمنی را برای ساکنان خانه فراهم می سازد.اگر چه درب آهنی از لحاظ وزنی بسیار سنگین تر از درب های فایبرگلاس و درب های آلومینیومی هستند،اما دوام و مقاومت بیشتری دارند.پوشش رنگ الکترواستاتیک ثابت که برای رنگ آمیزی درب فلزی استفاده می شود، سطح لنگه های درب را از فرسودگی و خوردگی محافظت می کند. یک درب ساختمانی فلزی ضد سرقت و بسیار ایمن شاید در نگاه اول از نظر مخاطب، یک لنگه درب فلزی مشاهده شود که شامل یراق آلات نصب شده بر روی آن باشد اما در باطن درب ها، قضیه متفاوت است. درب ساختمانی فلزی، درب های ضد سرقت هستند که از لنگه های خام فولادی 

یکپارچه در مورد تولید درب های فلزی پارکینگ و درب باغ یا ویلا، لنگه های فولادی درب توسط پوشش ثابت الکترواستاتیک به صورت کاملاً حرفه ای پوشش داده می شود. بنابراین جزء اصلی تشکیل دهنده درب فلزی، همان لنگه های درب هستند که از ورق های فولادی با ضخامت های متفاوت تهیه شده‌اند.یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده درب فلزی، قفل های ضد سرقت می باشد. قفل ضد سرقت عموماً قفل هایی است که از طریق ریموت، باز و بسته می شوند. فن آوری های متفاوتی در حال حاضر برای انواع درب ورودی ساختمان، درب فلزی ساختمانی و درب ورودی پارکینگ و ویلاها در بازار وجود دارد. درب ورودی پارکینگ و باغ و ویلا که ممکن است به شکل نرده ای تولید شده باشد، مجهز به قفل های ضد سرقت با سیستم هشدار دهنده هستند؛ به این مفهوم که اگر به هر وسیله ای سارقان قصد عبور از درب ورودی پارکینگ یا باغ را داشته باشند، سیستم آلارم به صدا در می آید. درب ضد سرقت بوکان، درب چوبی بوکان، درب آذربایجان غربی و درب ضد آب بوکان از جمله محصولات تولیدی آرتین درب بوکان می باشد.از اجزای تشکیل دهنده درب ورودی میتوان به ، لولاها و چهارچوب اشاره داشت که عموماً از متریال محکم و فولادی برای چهارچوب درب فلزی ساختمانی استفاده می شود. لولاها وظیفه به حرکت در آوردن درب ورودی را حول یک محور ثابت برعهده دارند.شیشه هایی که در این محصولات به کار می روند، رفلکس سکوریت می باشند که مقاوم، ضد ضربه و غیر قابل نفوذ هستند. شیشه سکوریت در برابر ضربه های شدید مقاوم است. این شیشه ها به سادگی نمی شکنند. با ضربه های شدید به بستر شیشه ها از میان درب ، هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی کند.دستگیره های درب نیز، علاوه بر لوکس بودن می تواند تا حد قابل توجهی امنیت شما را بالا ببرد.با گروه تولیدی kw همراه باشید تا بهترین ها را تجربه نمایید.


مدل های خلاقانه و زیبا، تصویری فوق العاده از خانه در ذهن دیگران بر جای می گذارند.شاید برخی گمان کنند که درب ورودی تنها یک بخش کوچک در نمای خارجی ساختمان محسوب شده و آن چنان در ظاهر بیرونی تاثیرگذار نیست. ولی باید اظهار داریم که تمام طراحان دکوراسیون معتقدند که نمای درب ساختمان از مهم ترین آیتم ها در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می گردد.تولید درب در بوکان را به آرتین درب بوکان بسپارید تا از هماهنگ بودن درب ساختمان خود با طراحی داخل ساختمانتان اطمینان داده باشید.هر بار که درب های فلزی را از منظر دکوراسیون خارجی و نمای خارجی ساختمان مورد بررسی قرار می‌دهند به ذکر این مورد که هماهنگی طرح و رنگِ درب ورودی ساختمان، حیاتی است و در عین حال باید ایمن هم باشد، بسنده می‌شود. اما نظم، هماهنگی و پیوستگی مهم ترین اصول خلق زیبایی در جلوه و ظاهر هستند. در هر حوزه‌ای این امر ویژگی‌های خاص خود را دارد و در نمای خارجی ساختمان، با استفاده از المان‌های منحصر به فرد سازه‌ای میسر می شود. درب فلزی ساختمانی آرتین درب، در طرح ها و مدل های مختلف به گونه ای طراحی شده اند که با تمام انواع نمای ساختمان شامل نمای آجر، نمای سنگ طبیعی و سنگ های مصنوعی هماهنگ هستند.

آرتین درب بوکان

آرتین درب بوکان

دلیل اینکه تاکید زیادی برای استفاده از درب های فلزی برش لیزری وجود دارد، علاوه بر کیفیت و ایمنی، ظرافتی است که در نمونه کارها موج می زند.طرح هایی که در ذهن نمی گنجد و حتی نمی توان آن ها را روی کاغذ ،بی نقص درآورد، با استفاده از تکنولوژی برش لیزری به راحتی آب خوردن اجرا می شوند.همین امر سبب شده تا انتخاب محصولات فلزی امروزه منوط به دریافت طیف وسیعی از مزایا شود.در برش لیزر شما نیازی به شیوه های سنتی (قالب سازی و پرس کاری) نداشته و قطعات بعد از برش لیزر نیاز به ماشین کاری نخواهند داشت. در برش لیزر هیچ گونه سوختگی بر روی سطح کار و پلیسه پشت کار مشاهده نمی شود.در تکنولوژی برش لیزر فلزات، طرح های پیچیده و نقشه های دو بعدی و هر نقشه طراحی شده توسط ابزاری مثل اتوکد و … که برای درب ورودی آپارتمان در نظر گرفته اید به راحتی قابل پیاده سازی می باشند. فلزات با دقت بسیار بالایی بریده می شوند که این دقت برحسب ضخامت قطعه متفاوت می باشد. اگر چنانچه قصد ساخت درب بوکان را دارید از طریق نمایندگی فروش انواع درب در شهر بوکان، اقدام کنید و در این مورد مشاوره ی رایگان دریافت کنید تا ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید. در حال حاضر آرتین درب بوکان از بزرگترین مجموعه های صنعتی کشور در تولید درب فلزی ساختمانی، مطابق با استاندارد های جهانی می باشد. این مجموعه افتخار دارد زیباترین و ایمن ترین محصولات را از قبیل: درب ضد سرقت گردویی بوکان، درب ضد سرقت لاکچری، درب ضد آب ملامینه بوکان و درب ضد حریق ارزان بوکان برای نصب در ورودی آپارتمان ها، ویلاها، ساختمان های اداری و … ارائه دهد.